office@felixtravel.rs
Dežurni telefon 061/1806160
Gore
 

MALDIVI 10 dana

MALDIVI 10 dana

per person

MALDIVI 10 dana, 19.08-28.08.2019.

Cena aranžmana:

 

Termin  19.08-28.08.2019.
Tip smeštaja → Hotel 3*
(polupansion)
Hotel 4*
(doručak)
Hotel 4*
(polupansion)
Sun Island Resort & Spa 4*
First minute cena: 990  1090  1190  na upit
Regularna cena: 1090 € 1190 € 1290 € /

* Frst minute cena važi za prijave do 19.05.2019.

** Nakon 19.05.2019. važi regularna cena aranžmana

 

Uslovi plaćanja: Sve uplate vrše se isključivo u dinarskoj protivrednosti po prodajenom kursu Vojvođanske na dan uplate i to: prilikom prijavljivanja plaća se 300€. Preostali deo plaća se najkasnije 6 nedelja pred put. Mogućnost plaćanja preko računa i karticama Visa, Master, Maestro i Dina.

 

Prijavljivanje: Preporučujemo ranije prijave jer je broj mesta ograničen. Prilikom prijave potrebno je dostaviti skeniranu prvu stranu pasoša, u suprotnom agencija ne snosi odgovornost za štampanje avio karata sa pogrešnim imenom. Prijava je validna jedino uz uplatu avansa.

CENA ARANŽMANA OBUHVATA

  • Povratnu avio kartu sa svim taksama na relaciji Beograd – Male – Beograd
  • Smeštaj na bazi 7 noćenja na bazi izabrane usluge u hotelima 3*/4* (1/2 sobe)
  • Transfer na relaciji aerodrom-hotel-aerodrom
  • Kompletnu organizaciju putovanja

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

  • Organizator putovanja zadržava pravo rasporeda po sobama, u skladu sa strukturom soba smeštajnog objekta; ukoliko postoji mogućnost, agencija se trudi da izađe u susret željama putnika (molimo Vas za razumevanje, budući da je ovo putovanje zamišljeno kao dobra zabava i avantura).
  • U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka u skladu sa pravilima tog smeštajnog objekta. Najčešće je check-in u popodnevnim časovima (14h ili 15h), a check-out je poslednjeg dana boravka najčešće do 10h ili 11h.
  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera.
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj…)
  • Putnik je dužan da poštuje pravila smeštajnog objekta i sam snosi odgovornost usled sankcionisanja od strane osoblja smeštajnog objekta.
  • U nekim smeštajima Azije, Afrike i Latinske Amerike nema vruće vode.
  • Smeštajni kapaciteti vrše smeštaj putnika i određuju raspored i tip soba prema svojoj raspoloživosti u datom trenutku. Agencija nije u mogućnosti da klijentima potvrdi da li će kreveti biti twin (razdvojeni) ili double (veliki francuski ležaj), kao ni spratnost u samom smeštaju, osim ukoliko to nije posebno naznačeno Ugovorom. Klijent je uplatom aranžmana saglasan sa tom činjenicom i uslovima smeštaja bez prava na žalbu.
  • Putnici koji putuju sami u nekim programima imaju mogućnost da uz doplatu budu sami u jednokrevetnoj sobi. Ukoliko putnik želi da se spoji sa nekim drugim putnikom iz grupe i ne želi da plaća doplatu, prihvata da se spoji sa bilo kojom osobom iz grupe, bez obzira na godine i pol saputnika. U tim situacijama, agencija apsolutno ne odgovara za bilo kakve eventualne neprijatnosti ili neslaganja koje putnici mogu da imaju na putu.
1
Dan 1. Dolazak na aerodrom „Nikola Tesla“, najkasnije dva sata pre poletanja aviona. Prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Let do Malea sa presedanjem u Istanbulu. Dan 2. Sletanje u Male, glavni grad Maldiva. Male predstavlja moderno lice Maldiva. Šareno obojene zgrade i  tirkizno more svuda oko vas su klasična slika Male-a koju ćete zapamtiti. Grad prepun kafića, restorana, prodavnica i pijaca. Transfer brodićem do ostrva Mafuši. Slobodno vreme za odmaranje i upoznavanje sa novom kulturom. Noćenje. Dan 3-8. Boravak u izabranom hotelu. Dani predviđeni za uživanje na rajskom ostrvu uz spa tretmane, uživanje u egzotičnoj hrani… Mogućnost organizovanja mnogobrojnih fakultativnih izleta: ronjenje, snorkeling, plovidba katamaranom, surfovanje, skijanje na vodi, boravak u rizortovima... Uživanje na kristalno belom pesku uz zvuke talasa, kupanje u tirkiznoj vodi i potpuno opuštanje uz spa tretmane. Doživite Maldive na pravi način, prepustite se lokalnom načinu života, uživajte u egzotičnoj hrani i upoznajte novu kulturu. 6 noćenja. Dan 9. Poslednji dan nam ostaje da dokupimo još koji suvenir, popijemo još neki koktel i pripremimo se za put. Opraštamo se od ovog magičnog ostrva. Nakon doručka pakujemo stvari i brodićem odlazimo do aerodroma u Maleu. Prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Let do Beograda sa presedanjem u Istanbulu. Dan 10. Dolazak u Beograd. Kraj putovanja. U retkim slučajevima moguće je pomeranje datuma (dan-dva) u odnosu na planirane polaske. Nakon potvrđivanja grupe, potvrđuje se i datum polaska i povratka.
Opšte napomene:
  • Prilikom prijave potrebno je dostaviti kopiju pasoša/podatke pasoša sa kojim će putnik putovati na samo putovanje. Obavezno je da putnik proveri trajanje i ispravnost putnog dokumenta, kao i broj slobodnih stranica potrebnih za putovanje.
  • Svi pasoši moraju imati rok važenja minimum 180 dana (6 meseci) od dana povratka u zemlju.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promena pojedinih sadržaja u programu usled vanrednih okolnosti i stvari koje agencija ne može predvideti, u vreme zaključenja ugovora.
  • Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
  • Za sve informacije date usmenim putem agencija ne snosi odgovornost.
  • Potpisnik Ugovora o putovanju ili predstavnik grupe putnika obavezan je da sve putnike upozna sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i viziranja i OPŠTIM USLOVIMA ORGANIZATORA PUTOVANJA.
  • Putnici su dužni da dva dana pred put provere tačno vreme i mesto polaska grupe.
  • Putnik je dužan da se sam upozna sa pravilima ponašanja zemlje u koju putuje i da poštuje važeće zakonske carinske propise.
  • U prevoznim sredstvima je najstrože zabranjeno pušenje, konzumiranje alkohola i opojnih sredstava.
  • Putnici su dužni da, u autobusu i drugim prevoznim sredstvima kojima se vrši transfer, ostanu na svojim mestima, i ne smeju ih napuštati na mestima koja nisu predviđena za pauze (granice, ček point stanice, naplatne rampe itd). U slučaju da putnik napusti vozilo bez prethodnog dogovora sa predstavnikom agencije, sam snosi sve eventualne troškove i posledice.
  • Putnik koji svojim neadekvatnim ponašanjem uznemirava druge putnike ili ometa vozače i pratioca u poslu, biće odmah isključen sa putovanja i sva odgovornost prelazi na njega bez prava na žalbu i povraćaj novca.
  • Putnik je dužan da poštuje satnicu određenu od strane predstavnika agencije na putovanju, u suprotnom predstavnik agencije ima pravo da putnika isključi sa putovanja.
  • U turističkim autobusima nije moguća upotreba toaleta; u skladu sa planom i programom puta pauze se prave na 3-4 sata (u zavisnosti od lokacije i opremljenosti benzinske stanice) koje putnici mogu iskoristiti za upotrebu toaleta.
  • Agencija određuje raspored sedenja, mesto polaska, mesta za pauzu i dužinu iste; uplatom prevoza, putnik prihvata sve gore navedeno, bez prava na prigovor i žalbu.
  • Aranžman je rađen na bazi od minumum 10 putnika za daleka putovanja i 50 putnika za evropska putovanja.
  • U slučaju nedovoljnog broja putnika za relizaciju aranžmana ili drugih objektivnih okolnosti, organizator putovanja obaveštava putnike o otkazu aranžmana najkasnije 10 dana pre datuma polaska za daleka putovanja i 5 dana pre datuma polaska za evropska putovanja.
  • Kod aranžmana koji uključuju prevoz avionom, nakon kupovine avio karata nemoguće je refundiranje istih i u tom slučaju važe uslovi avio kompanija.
  • Kod aranžmana koji uključuju prevoz low cost avio kompanija, u slučaju odlaganja leta, otkaza ili gubitka konekcije putnici su dužni da sami plate novonastale troškove i agencija ne može da utiče na okolnosti koje su van njenog dometa.
  • Cene low cost aranžmana podložne su promenama i po uplati avansa se proveravaju tarife i putniku se potvrđuje cena aranžmana.
  • Agencija ne snosi odgovornost usled promena avio konekcija od strane avio kompanije.
  • Satnice letova navedene u planu i programu ili dobijene od strane agencije podložne su promeni i isključivo zavise od avio kompanije.
  • Agencija zadržava pravo odabira prevoznog sredstva za transfere i vrši ih do smeštaja ukoliko je to fizički moguće.
  • Za sve ponuđene ili dostupne opcione doplate u vezi sa planom i programom puta ili smeštajem, potrebno je izjasniti se prilikom prijave za putovanje.
  • Ukoliko neki putnik sam odluči da promeni deo plana i programa puta, agencija nema odgovornost da tom putniku obezbedi transfer/raniji ili kasniji check in ili check out u smeštaj/drugačija noćenja u smeštajima, od onoga što je predviđeno planom i programom puta.
  • Maloletni putnici prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost roditelja.
  • Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne postoji mogućnost zadržavanja na granici koja predstavlja izlazak iz Evropske Unije, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE)
  • Naša preporuka je da povedete računa na Vašem putovanju o ličnim dokumentima i novcu.
  • Za ovaj aranžman primenjuju se OPŠTI USLOVI PUTOVANJA uskladjeni sa YUTA standardom.
Napomene u vezi sa smeštajem:
  • Organizator putovanja zadržava pravo rasporeda po sobama, u skladu sa strukturom soba smeštajnog objekta; ukoliko postoji mogućnost, agencija se trudi da izađe u susret željama putnika (molimo Vas za razumevanje, budući da je ovo putovanje zamišljeno kao dobra zabava i avantura).
  • U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka u skladu sa pravilima tog smeštajnog objekta. Najčešće je check-in u popodnevnim časovima (14h ili 15h), a check-out je poslednjeg dana boravka najčešće do 10h ili 11h.
  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera.
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)
  • Putnik je dužan da poštuje pravila smeštajnog objekta i sam snosi odgovornost usled sankcionisanja od strane osoblja smeštajnog objekta.
  • U nekim smeštajima Azije, Afrike i Latinske Amerike nema vruće vode.
  • Smeštajni kapaciteti vrše smeštaj putnika i određuju raspored i tip soba prema svojoj raspoloživosti u datom trenutku. Agencija nije u mogućnosti da klijentima potvrdi da li će kreveti biti twin (razdvojeni) ili double (veliki francuski ležaj), kao ni spratnost u samom smeštaju, osim ukoliko to nije posebno naznačeno Ugovorom. Klijent je uplatom aranžmana saglasan sa tom činjenicom i uslovima smeštaja bez prava na žalbu.
  • Putnici koji putuju sami u nekim programima imaju mogućnost da uz doplatu budu sami u jednokrevetnoj sobi. Ukoliko putnik želi da se spoji sa nekim drugim putnikom iz grupe i ne želi da plaća doplatu, prihvata da se spoji sa bilo kojom osobom iz grupe, bez obzira na godine i pol saputnika. U tim situacijama, agencija apsolutno ne odgovara za bilo kakve eventualne neprijatnosti ili neslaganja koje putnici mogu da imaju na putu.
Napomene u vezi sa fakultativnim izletima:
  • Fakultativni izleti nisu obavezni deo putovanja.
  • Termini i cene fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.
  • Fakultativni izleti se realizuju od strane lokalnih agencija i organizator nije u mogućnosti da utiče na stvari Van dometa agencije vezane za samu realizaciju izleta.
  • Fakultativne izlete vode lokalni vodiči na samim lokalitetima na engleskom jeziku. Uplatom izleta putnik prihvata sve uslove lokalne agencije bez prava na žalbu.
  • Agencija ne može uticati na dužinu trajanja putovanja do lokaliteta, vremena polaska, povratka ili obilazaka kao ni stručnost lokalnih vodiča.
  • Prilikom uplate fakultativnog izleta, putnik prihvata uslove lokalne agencije, organizatora fakultativnog izleta, i dužan je da o uslovima obavesti saputnike za koje uplaćuje izlet. Bilo kakve naknadne izmene, promene i odustajanja od izleta nakon uplate, nisu moguća, niti je moguće u bilo kojim okolnostima refundirati uplaćeni novac.
  • Molimo sve putnike da se pre uplate fakultativnog izleta upoznaju sa predviđenim itinerarom i uslovima fakultativnog izleta.
Napomene u vezi sa vizama:
  • Putnici su u obavezi da se upoznaju sa viznim režimom države u koju putuju.
  • Pojedine ambasade zahtevaju lično prisustvo putnika prilikom viziranja i putnici su dužni da pravila ambasade ispoštuju.
  • Putnici su dužni da dokumenta za viziranje dostave najkasnije mesec dana pre putovanja, a ukoliko ih ne dostave u navedenom roku, dužni su da sami obezbede vize za putovanje.
  • Putnici koji ne poseduju nove biometrijske pasoše Republike Srbije dužni su da se sami upoznaju sa viznim režimom države u koju putuju i da sami obezbede vize za putovanje.
  • Agencija ne garantuje dobijanje vize i nije ovlašćena da utvrđuje validnost dokumenata.
  • U slučaju nedobijanja vize agencija ne snosi odgovornost.
Cenovnik važi od 01.03.2018.
Whiteshell Island Hotel & Spa 3* - Predivan hotel sa spa centrom WhiteShell Island nalazi se na ostrvu Mafuši, a nudi opuštajuće spa tretmane i restoran. Moderno uređene sobe imaju besplatan bežični internet. Elegantno uređene sobe sadrže brodski pod i sopstveni balkon. Sve smeštajne jedinice nude flat-screen TV, mini-bar i lični sef. Sopstvena kupatila su opremljena osvežavajućim tuševima sa toplom vodom. Hotel sa spa centrom WhiteShell Island nudi gostima recepciju otvorenu non-stop i uslugu pranja veša. U restoranu Platter gosti mogu uživati u dobrom izboru lokalnih maldivskih, kineskih jela i specijaliteta iz Šri Lanke. Ukoliko poželite da obedujete u smeštajnoj jedinici na raspolaganju vam je posluga u sobi. Ovaj moderan smeštaj udaljen je 30 minuta vožnje gliserom ili 90 minuta vožnje trajektom od grada Malea. Arena Lodge Maldives 3* - Smeštaj je udaljen 12 min hoda od plaže. Smeštajni objekat Arena Lodge Maldives nalazi se na ostrvu K. Atol Mafuši, u jednoj od najvećih maldivskih laguna, na samo 10 minuta hoda od belih, peščanih obala plaže u Mafušiju. Spomenici Delfin i Manta udaljeni su svega 40 metara. Jednostavno uređene sobe sadrže ventilator na plafonu i klima-uređaj. Opremljene su radnim stolom i ormanom. Sobe imaju sopstveno kupatilo sa tušem i toaletnim priborom. U lokalnim i internacionalnim jelima možete uživati u kafeu Arena Lodge, koji radi 24 časa dnevno. Kontinentalni doručak na bazi švedskog stola služi se svakog dana. Posluga u sobi vam može organizovati ručak ili večeru u sobi.   Kaani Village & Spa 4* - Ovaj objekat je udaljen 2 min hoda od plaže. Hotel Kaani Village & Spa je smešten u samom srcu ostrva Mafuši. U ponudi ima otvoreni bazen, opuštajuće spa tretmane i restoran u okviru objekta. Nalazi se na svega par koraka od kristalno čistih voda plaže Mafuši. Besplatan bežični internet je dostupan u svim sobama. Klimatizovane, udobne i elegantno uređene sobe poseduju mini-bar i sopstveno kupatilo s tušem sa efektom kiše. Dodatne pogodnosti uključuju fen za kosu i besplatan toaletni pribor. Iz pojedinih soba pruža se pogled na bazen. Ovaj moderan hotel nudi besplatno iznajmljivanje motocikala. Osoblje na zahtev može organizovati raznovrsne sportove na vodi, uključujući ronjenje i gnjuranje. U okviru objekta možete uživati u sauni i tradicionalnim masažama. Od ostalih sadržaja na raspolaganju su 24-časovna recepcija i usluga aerodromskog prevoza.   Sun Island Resort & Spa 4* -  Luksuzno odmaralište i spa centar Sun Island nudi 9 mesta za obedovanje, otvoreni bazen i besplatan bežični internet. Sve prostrane vile imaju TV sa kablovskim kanalima i balkon. Vile odmarališta Island Sun sadrže prostor za sedenje i opremljene su DVD plejerom. Kupatila u vilama sadrže tuš sa toplom vodom i kadu.  

 

Uz ovaj program važe opšti uslovi organizatora putovanja

Licenca ministarstva OTP 266/2010.